Några samtal idag innan jobbet!

Då var man på jobbet.

Ringde och pratade med Madde innan jag skulle gå. Pratade även med morfar och grattade honom. Berättade även om att jag blivit varslad. Kanske inte rätt tillfälle men det är bättre att han får höra det från mig. Morfar har varit politiker så för honom är det rätt viktig att ha ett riktigt jobb. Inte sitta i telefon och sådana saker. Man skall vara något. Morfar ger mig den motivation jag behöver och den behövs.

Pratade med Madde igen då jag bestämt mig att jag skall försöka bättra på mig med mina kläder. Jag älskar mina mysbyxor men jag kan inte gå runt i dem jämt. Madde skall hjälpa mig och vi ska sortera min garderob nästa vecka.

Pratade även en snabbis med mormor om mamma och Curt. Hon tycker att dte är hemskt det som är och vi måste ta tag i detta. Vi skall prata mer på lördag då jag far ner. Jag har bestämt mig för att jag skall åka ner. Följer inte Terese med så får jag sällskap på hemvägen, det är den som är jobbigast.

Nu skall jag snart sätta mig i telefon.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0