Myskväll ikväll!

Om inte allt för länge blir det hemfärd. Då blir det till att fara förbi på kvantum och handla det viktigaste sedan hem, mysa ner mig i soffan med min älskling. En äkta myskväll skall det bli. Älskar mysiga hemmakvällar!

Jag tycker att det är roligt att jag och Mathilda fått sådan bra kontakt. Det tog ett tag bara men bättre sent än aldrig, eller?
Vi kan umgås som vi aldrig gjort förrut. Det är viktigt att vi kan göra det då Mathilda är Mathias lillesyster men det är inget som gör det självklart för det. Jag är glad för den kontakten vi fått i alla fall och jag tänker göra allt i min makt för att det skall fortsätta vara såhär.

Jag har kommit på en grej som jag stör mig på hos mig själv. Har ni inte märkt det så kommer ni inse att det stämmer. Sitter någon och pratar om något så måste jag alltid avbryta. Det är omedvetet men ändå. Jag tycker det störigt coh det är elakt mot den andra personen. Måste bättra mig på den fronten.


Nej, nu skall jag se om jag hittar något roligt att läsa så tiden springer iväg lite fortare. Tiden får gärna bli 19,30 snart.

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Mathilda

jag håller med dig fullständigt, det är riktigt roligt att vi fått just den relationen som vi har! Och det lustiga är att man har aldrig tråkigt med dig. Det spelar ingen roll om man blir tvungen att köra fram och tillbaka till gångviken 4 ggr, om man är ute på stan och hittar på något eller om man sitter i soffan och ser en film. Allting är alltid lika roligt och det lustiga är att vi har alltid massvis att prata om, alltid något nytt och båda är lika bra på att snacka på och även fast vi kanske inte "borde" ha så mycket gemensamt så har vi det ändå känns det som (: Oj nu håller jag på att skriva ett A-4 här, hehe det var ju inte riktigt meningen men hur blir det på onsdag föresten :)? Birsta hoppas jag (A)?

2009-10-27 @ 10:22:20
URL: http://tildaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0