Måndag. - 26 augusti 2009!

Hello!
Nu sitter jag på jobbet igen.

Klev upp 8,10 imorse, duschade och bänkade mig sedan vid datorn. Mathias hjälpte mig med Office igår. Mitt office hade en testperiod och den tog slut nyligen så i morse satt jag mig och sökte jobb. Faktiskt rätt roligt. det brukar vara tråkigt och kännas meningslöst men imorse kändes det bara bra. Har ju en till arbetserfarenhet som täcker ett rätt så stort område.

Hade en riktigr mysig kväll med Mathias igår. Vi lyxade på med pizza och lite gotta. Kollade på One tree hill och bara myste på.

Ikväll efter jobbet skall Mathias och jag fara ut och storhandla. Vårt kylskåp ekar mer än vanligt.

Nu blir det jobb 11,30-20.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0