Lunch!

Då har man lunch då. Snaskar på ett utav de största päron jag någonsin sett. Mums!

Jag saknar coop. Jag saknar saker som att sortera frukt, stå i kassan och i mejeriet. Jag saknar att göra något jag är bra på. Jag känner mig inte hemma här. Det är trevligt folk här men jag tycker inte om resten.

Satt och pratade lite med Paulina förrut idag. Jag blir så konstig då jag ska prata med någon jag inte känner så jättebra. Tog modet till mig i alla fall och satte mig borta vid hennes bord.

Ikväll blir det till att plocka undan och städa lite. Tänkte att Mathias och jag skall hjälpas åt att slänga kartonger och sådär ikväll.

Jobbar dock till 20.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Linda(Coop)

Hej!



Jag jobbar inte längr på coop. Eller jag är ju fortfarande anställd men får inga tider. Dom som jobbar är E & A. Jag får ringa dig någondag för det mycket skit som har hänt på sistone. Som jag inte mår bra av och många fler med mig.



Vi hörs

2009-10-29 @ 15:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0