Kvällens bravader!

Sådär, då var man hemma. Har precis skjutsat Vilai. Om inte allt för länge så hoppas jag Mathias ringer så ska jag hämta Mathias och Makke också. De är inne stan.

Kvällen har faktiskt varit riktigt rolig. Kommit bra överens med Kricke som jag vart lite skeptisk mot förrut. Han verkade så mesig men det visade sig att det inte riktigt var så. Hur som helst var det en del folk där. Musik och massa skratt. De mesta skratten får vi nog tacka Camilla för. Hon är bra rolig hon!

Här kommer lite bilder:


Paulina hade shotglas av is. De sitter fast på tallriken så det är det de jobbar med på denna bild.
Mathias, Pk och Paulina.


Makke, Kricke och jag.


Lyckliga gänget. Pk, Paulina och Camilla.


Födelsedagsbarnet var en riktig skönhet.


Diskussioner på balkongen. Kricke, Makke och Mathias.


Kricke, Pk, Camilla och Emme.


Josefine och Paulina.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Marre

haha, chricke :D

2009-10-10 @ 02:31:15
URL: http://rightbody.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill så jävla gärna bajsa i chrickes mun

2009-10-10 @ 04:13:00
Postat av: Anonym

tycker helt klart chricke ska äta bajs

2009-10-10 @ 04:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0