Katrin och Bingo blir föräldrar!

Katrin Zytomierska är gravid. Denna benhårda tjej som tycker och tänker om allt. Det stoppar henne heller inte att berätta ut för resten Sverige vad hon tycker och tänker. Katrin vågar.

Personligen har jag inget emot henne. Hon är underhållande och verkar världstrevlig då hon låter sig själv vara det.

Tanken på att hon och Bingo Rimér skall får barn är faktiskt lite skrattretande. För det första så kunde jag inte tänka mig Katrin och Bingo tillsammans innan dem blev det, innan de visade Sverige att de är ett perfekt par. Gick nyss in på hennes blogg och läste om att hon är gravid. Riktigt roligt tycker jag!

Katrin som annars är så stark och hård kommer säkert bli en äkta gullmamma bara för att hon inte är en sådan person i vanliga fall. Katrin kommer vara den där mamman som alltid kommer finnas där för barnet och bevaka varenda steg det tar.

Grattis!


Hittade bilden på google.

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Madeleine H

Ooh, vad heter hennes blogg? :o :D

2009-10-24 @ 20:25:47
URL: http://mhenriksson.blogg.se/
Postat av: Linda(coop)

Hej!



Såg att du hade smsat.

Jag är inne och smygläser din blogg dagligen :).

JA hur det är. Det är väl sådär. MÅNGA MÅNGA tankar i skallen just nu.

Tur man har börjat träna så man kan få ut lite aggressioner på det istället för att man ska dränka sig själv i alla funderingar. Jaja.



Hoppas det är bra med dig iallafall. Jobbigt att din mage inte mår bra. Har du sökt läkare ännu?

Min har knasat till sig igen men jag vet ju vad det beror på och nu är det bara att starta från ruta ett igen. Man måste ju rensa i allt det dåliga som är så man får må bra själv. Jaja.



Vi får höras något framöver.



Ha det bra och sköt om dig.



Bamsekram

Linda

2009-10-24 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0