Johan Falk - GSI

I söndags var ju jag hos Kicki och då hyrde vi filmen Johan Falk - GSI (Gruppen för särskilda instatser).

Jag tycker att den var riktigt bra. Jag älskar ju dessa svenska polisfilmer. Wallander, Beck och nu denna. Jag har endast sett första filmen men ser framemot resten av film-serien.

Jag kan inte riktigt skriva vad den handlar om för vad jag än skriver så kommer jag avslöja något för den som inte sett filmen.

Jag uttrycker mig såhär: Gillar ni Beck och Wallander så kommer ni älska den här filmen. Gillar ni dem inte tycker jag att ni skall ge denna film en chans. Den rekomenderas.


The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Ragge ;P

Ooh, vill också se dom :)

2009-10-20 @ 13:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0