Hemma igen!

Sådär. Då har man äntligen slängt sig i soffan.

Jag promenerade hem efter jobbet. Mathias hade lagat makaroner och korv som vi åt innan vi for ut till systemet och Ica Maxi. Då vi var klara i Birsta så for vi till Anton. Mathias och Anton skulle iväg på friskis och jag och Mathilda skulle gå ut och gå en sväng med Sigge och Sture.

Vi promenerade i 50 minuter. Riktigt skönt att vara ute i luften och prata om egentligen ingenting. Ta det som det kommer och bara promenera. Roligt och mysigt var det.

Mathias kom och hämtade mig och skjutsade hem Anton strax innan 21,30. När jag kom hem blev det en toast och packa upp det vi handlade. Jag brukar inte äta på kvällen men jag kände att magen ville ha något då jag packade upp varorna.

Nu skall jag strax gå och lägga mig. Det är en ny dag imorgon och då behövs det ny energi.


Sture.


Sigge.


Mathilda, Sigge och Sture.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0