Godnatt!

Nu skall jag alldeles strax ta och krypa ner under täcket.
Klockan är inte speciellt mycket för att vara lördag men jag är så enormt trött.

Efter jobbet mötte jag upp med Kalazo. Vi delade på en pizza på pizzeria mexicana city. De har väldigt goda pizzor där. Efter maten gick vi bort på hemköp och handlade gotta. Begav oss hemåt.
Har tagit det lugnt ikväll och inte gjort så mycket alls. Vi har suttit i soffan och kollat på dåliga program, pratat och snaskat. Vi har inte gjort något speciellt men det var skönt det också.
Hon tog bussen mot Granloholm för ca 30 min sedan så hon bör vara hemma snart.

Imorgon blir det jobb och efter det, äta middag med mamma.

Mathias kommer hem imorgon också! :)
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0