Godnatt!

Sådär, då har jag precis laddat upp gårdagens bilder på facebook och sådär. Sitter just nu i soffan och kollar på Viva La Bam. Skall strax bege mig mot sängen.

Jag for ut till Matfors vid 13-14 någon gång. Kicki och jag har vart ut och promenerat, pratat och hyrt film. Jag blev även bjuden på mat där vilket jag är tacksam över. Det bjöds på köttfärslimpa och det var ju så gott!

Det blev Johan Falk, första filmen. Till den blev det ostkrokar. Mysigt var det.

Mathias har fortfarande inte kommit hem ännu. Han svarar inte på vart han är då man frågar utan han säger att han inte vet och han är inte hemma förrän vid 00.

Orkar inte lägga ner tid på att skriva nu så jag ska ta och krypa ner under täcket och vänta på min älskling.


The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0