Gårdagkvällens bravader!

Planerna så ut så här från början; Mathias skulle plocka upp mig efter jobbet, vi skulle fara och äta. Jag skulle sedan skjutsa ut honom till Viktor. Efter det skulle jag fara ut till Kicki.

Planerna ändrades och det blev så här; Mathias hämtade mig efter jobbet. Vi for och åt. Mathias skjutsade hem mig sedan tog han bilen ut till Viktor. Jag blev alltså utan bil. Mathilda kom förbi efter att hon slutade 21. Vi satt hemma hos mig och bara tog det lugnt och myste på.

Vid 22 ringde Mathias och frågade om vi kunde köra honom och Viktor då de skulle till Joey och festa. Mathilda och jag skjutsade iväg dem till Gångviken och for sedan hem till mig igen. Precis då vi skall kliva innanför porten ringer Mathias då han glömt en sak i bilen. Det var till att fara ut igen. Lämnade det han glömt och for tillbaka.

Mathilda och jag satt oss i köket och varvade ner. Då ringer Anton och ville ha hämtning så det blev till att fara ut och hämta honom i Matfors vid 00. Hämtade honom, for in på shell och körde sedan hem dem till Anton.

Jag kommer hem och då ringer Mathias och frågar om jag kan skjutsa in dem på krogen. På väg ut så är det någon idiot i en silvrig bmw. Då jag låg bakom honom körde han som en 80-årig tant och körde jag om honom skulle han köra om mig tillbaka bara för att jävlas. Tror ni jag gick med på det? Nej, inte direkt så jag körde om tillbaka tills jag fick upp farten och körde ifrån. Mohaha, bmw-nörd!

Ringde Mathias och så vips så var Stefan bakom mig. Han följde med ut till Gångviken en sväng. När Stefan for följde jag med Mathias in till Joey och fick träffa Stitch. Världens sötaste chihuahua. Så söööt och så go!
Skjutsade in grabbarna till krogen i alla fall sedan blev det bums i säng.

Mathias ringde vid 3 och frågade om jag kunde hämta honom och skjutsa hem Henrik till Kovland. Jag sade nej jag ville inte men jag vågade inte sätta mig bakom ratten då jag var helt slut. De lyckades få skjuts från annat håll. Det var ju bra.

En mycket lyckad kväll måste jag säga! :)

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0