Fy, vad segt denna dag går!

Det finns två positiva saker med att jobba dessa pass. Ob-tillägget (som inte ä så positivt då det är så lite) och att att det får mig att träna. Längtar efter reulstat mer än konditionen.

Det finns fler negativa. Dagarna blir långa och sega, jag kommer aldrig hem. Alltid middag sent. Jag får inget liv. Jag kan inte vara social. Ja, denna lista kan göras lång men det finns en positiv grej som gör allt värre, jag är ledig imorgon. Det ska bli så skönt!

Kom igen nu dagen, ta slut!
4 h 30 min kvar...

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Linda(Coop)

Hej!



Läste att du hade provat lite Zumba hemma. Jag var på ett Zumba pass igår. Dom kallar det iofs Zimba då dom inte får heta Zumba då dom inte har köpt konceptet men jisses vad kul det var.



Hoppas att allt är bra med damen annars.



Jag är mest bara nere just nu men hoppas att det vänder snart.



Ha det bra



//Linda

2009-10-27 @ 18:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0