Fredag. - 23 oktober 2009!

God morgon! Jag sitter på jobbet just nu. Rätt ovanligt då det är den här tiden på morgonen men jag har det bästa passet idag, 8-16. Perfekt på en fredag!

Igårkväll duschade jag som jag skrev sist. Efter det satt jag mig i sängen och bara funderade på allt mellan himmel och jord. Mathias kom hem vid 22,30. Makke följde med. Han fyllde ju år igår så han skulle ut igårkväll. Han fick åka med Mathias in till stan då Mathias ändå skulle in. Makke verkar mycket gladare nu. Hoppas det fortsätter vara så.

Mathias kom och lade sig. Vi låg och pratade och busade. Jag älskar att busa. Vi låter som småungar men man får beté sig så ibland.

Sov så grymt gott i natt.
Imorse då kockan ringde ville jag inte kliva upp.

Nu blir det jobb sedan hem och städa lite innan jag far och hämtar upp Mathilda på vägen till Vilai och Sasha.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0