Då var det snart helg!

Efter jobbet blir det till att fara ut på systemet en sväng då min söta pojkvän skall ha öl. Efter det skall vi springa in på coop och köpa färdgodis till imorgon.

Jag ser verkligen framemot imorgon. Har inte varit ner till Ljusdal nu sedan midsommar och det var ett tag sedan det. Borde egentligen fara ner oftare och umgås med min mormor och morfar medans jag kan. Det är hemskt att säga det men de börjar bli gamla nu. Morfar fyller 80 nästa år och mormor 77. De är inga ungdomar längre och det kan gå fort på slutet. Hemska tanke! De är världens bästa mormor och morfar i alla fall och jag ser upp till dem så enormt mycket.

Nu har jag lite mindre än en timme kvar. Skall bli så skönt att få helg. Detta kommer bli en händelserik men bra helg. Ser framemot ikväll också då jag vet att det kommer bli roligt. Hoppas Terese får det också. I och för sig behöver jag inte oroa mig. Med Allex och Mathias på samma ställe blir det en del skratt. De blir som barn då de börjar.

Skall försöka koma ihåg kameran. Både ikväll och imorgon.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0