Chihuahua!

Efter att jag träffade Stitch i helgen fick jag upp mitt intresse för chuhuahuaor igen. Ganska precis efter att jag och min familj flyttat hit till Sundsvall så fick jag upp intresset för dem. De är små för att vara en hund men de är ändå en hund. Du kan ha med dig den i stort sett överallt utan att den blir i vägen.

Missförstå mig inte nu. Jag tycker om stora hundar också. Jag har hellre en stor hund men har man inte tid och plats för en stor, vem tackar nej till en liten plutt?

Jag menar inte att det är enkelt att ha en liten hund, det blir på något sätt lättare.

Se så söt! Hittade den på blocket.


Jag hade velat ha en i denna färg. Korthårig.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Christina

en alfons :)

2009-10-26 @ 23:08:17
URL: http://cspjjut.blogg.se/
Postat av: Christina

birsta nån dag?

2009-10-26 @ 23:22:55
URL: http://cspjjut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0