Söndagen och måndagkväll!

Igår var Mathias och jag först på skoterdag på tre ställen. Vi kikade även på husbussar. Jag vill ha en men det blir, om det blir, om x antal år. Ingen brådska med det inte.

Strax innan 13 hämtade vi upp Mathilda, Anton och Madde innan vi for vidare mot Gnarp. Sprang in  en snabbis i Åckne innan vi for bort och åt hos pappa. Vid 18 for Mathias tillbaka till Åckne och kollade på hockey. Han hämtade mig mellan andra och sista perioden. Timrå vann, äntligen.

Efter hockeyn for vi hem.


Pernilla och Terese.


Min storebror Mattias och pappa.


Andreas och Tomas.


Madde.


Harald.

Det känns konstigt att säga men min familj har aldrig kännts så hel som den gjorde igår. Jag saknar mina sykon och min pappa. Jag älskar er ♥



Mathias hämtade mig efter jobbet. Vi for och handlade en snabbis. Han hade redan plockat undan innan han hämtade mig så det slapp vi.

Nu ska jag strax krypa till kojs med min Babe. Tänkte lägga ut en bild bara på mig sedan i fredags på väg till Makke.



Godnatt!
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Lillasyster, P (A)

Jag håller med om att familjen kändes hel denna dag, första gången på mycket länge! <3



Ps. håller jag i min hjärntomat där måntro? x) <3

2009-11-06 @ 09:16:52
URL: http://phenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0