Söndag. - 8 november 2009!

Idag var det två år sedan du gick bort. Saknaden är stor efter dig farmor!

Helgen har varit händelserik så jag har inte suttit framför datorn.

Igår städade jag hela lägenheten. Mathias, jag och Pernilla åkte ut till Birsta för att dels köpa farsdagspresenter. Sprang in på systemet, Birsta City och Ica Maxi. Det blev middag på Max.

Skjutsade hem Pernilla sedan var det dags att göra sig ordning för kvällen. Vid 19 kom Allex och Jacqueline förbi. Massa prat och skratt. En hel del kortspelande blev det också och det var riktigt trevligt. Vi avrundade kvällen/natten med kebab city. Mums!

Eller ja, vi begav oss hemåt. Mathias skjulle skjutsa Pato och någon till så jag följde med och skjutsade dem. Då vi skjutsat Pato och company skulle vi skjutsa Mats. Då fyra stycken skulle in i bilen varav en utav tjejerna är en utav de äckligaste människorna jag vet. Dessutom var hon skitfull och var på väg att spy. Mathias fick skjutsa hem mig för det äcklet tänkte jag då inte åka i samma bil med!

Idag klev vi upp strax efter 12. Gjorde oss klar. For ut till Bergsåker för att hämta Mathilda och för att ge Larsa farsdagspresent. Därifrån for vi med en fillimpa. Det är ju så gott, tack Cattis!
Vi begav oss vidare till Gnarp. Blev bjuden på mat i Åckne. Köttgryta och ris. Riktigt gott var det. Tårta efter det och Mogge fick sin farsdagspresent. For även förbi pappa och lämnade present till honom och spelade lite Rack-o.  Askul!

Nu sitter vi hemma i soffan och bara tar det lugnt. Jobb imorgon!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0