Söndag. - 22 november 2009; Gårdagen!

Mamma kom hit vid 12,40. Vi satt här och pratade ett tag innan vi for ut till Birsta. Vi stannade inte så länge utan vi lade ner mer tid på att ta igen tid med varandra. Jag fick min present. En jättefin mjuk morgonrock, ett förkläde och en magnet.

Efter vi var klara i Birsta for vi hem till mig och Mathias och åt. Vi handlade hem från Thai. Mamma bjöd. Efter maten var det till att bege sig bort till bion. Äevn bion bjöd hon på. Jag fick alltså en morgonrock, ett förkläde, en magnet, middag och bio inkl godis.

Efter bion skjutsade mamma hem mig och jag tog bilen bort till Rogge och Virre där Mathias, Fredrik, Linda K, Mattias och Linda H var. Linda K och jag skjutsade ner resten till krogen. Vi for runt i stan. Vi for även upp mot Södra Berget en sväng men vände då vi skrämde upp oss själva då husen påminde om husen i I´m legend. Ruskigt!

Hämtade tokarna i stan, for på Max, sedan skjutsade vi hem dem.

Skulle kunna skriva hur mycket som helst om denna dag för det finns hur mycket som helst att nämna men väljer att hålla det för mig själv. Jag hade en toppendag med min mamma. Det var länge sedan jag umgicks med min mamma, bara hon och jag. Det kändes som att ha henne tillbaka för en dag. Kvällen med mina vänner var också riktigt roligt. Tack för den underbara lördagen!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0