Söndag. - 15 november 2009!

Hej!

Då var det söndag. Sista dagen på veckan. Dock har jag inte helg. Jag blir lika chockad varje gång jag kollar på min telefon och jag ser att det står söndag. Jobba helg förstör helgen en hel del. Men det har vart en bra helg ändå.

Igår så skulle jag ju vara med Madde. Det var meninge att vi skulle gå. Mysigt i kylan och snön tyckte jag men det regnade så vi tog bussen i stället. Väl hemma gjorde jag ordning min middag. Nyponsoppa.

Pernilla kom förbi strax efter 20. Det tog en stund innan jag fick till kontrollerna men till slut så kunde vi spela. Riktigt kul hade vi. Strax innan 22 gick vi ner till Frendo och köpte gotta. Vid 23,30 gick vi en bit med Pernilla då hon skulle hem. När Madde och jag kom tillbaka blev det bums i säng och jag somnade fort.

Klev upp 10 och efter det har vi plockat lite och ätit frukost. Tog bilen idag då jag ska åka ut på Ica Maxi efter jobbet och handla lite mjölk och så. Skall då hämta upp Madde först. Hon skall följa med :)

Jobbar 12-20 idag också.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0