Snart dags för att gå ut i kylan!

Nu är det mindre än en timme kvar tills jag får gå hem. Bege mig ut i kylan och snön :)

Skall möta upp med Madde efter jobbet, då beger vi oss hem till mig. Pernilla kommer även dit.

Just nu är det lugnt (peppar peppar..) och det är skönt att kunna slappna av. De har ringt som tokar idag. Istället för att tokmysa med familj och vänner en lördag så väljer Telenorkunderna att ringa in till kundtjänst. Jag förstår inte riktigt deras tänkande. Hade det varit brådskande ärenden så hade jag förstått men att ringa in och gnälla över fakturan de fick för tre månader sedan tycker jag är lite väl onödigt. Tycker ni inte?

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0