Snart är julen kommen!

Imorgon är det fredag och jag längtar så enormt mycket. Det ska bli så skönt med helg!

Om det är så att jag inte får jobb tills jag slutar här har jag bestämt att jag ska bli duktig hemma. Jag skall fara och handla då Mathias är på jobbet, jag skall laga mat tills han kommer hem och jag ska se till att ha det fint hemma. Tror ni jag lyckas? Jag är mycket tveksam men jag kan nog om jag har viljan.

På lördag om det blir Birsta tänker jag köpa ett par julgardiner till vardagsrummet. Lite jul skall det vara och jag tänker inte lägga fram mina julsaker då 90% av dem har jag gjort då jag var liten. Känns inte som att de passar in och jag vill inte att någon skall se dem. Dem är söta och charmiga men den dagen Mathias och mitt hem skall vara prytt med självgjorda julsaker, skall dem vara gjorda av våra barn.

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Okej! Det hade jag ingen aning om :O

2009-11-26 @ 17:11:59
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0