Sämst möte!

Mötet var inte två timmar långt men det var så enormt tråkigt. Människan som höll mötet var tråkig, det hon pratade om var tråkigt och det var svinkallt där inne. Det var trygghetsrådet som var här och pratade. Det mesta hon pratade om var det dom inte kunde göra och hur lite hon tyckte om powerpoint-presentationer. Knepig tant!

Klockan är snart halv fyra och det är redan mörkt ute. Snön ligger nog inte kvar så den lär inte lysa upp något heller. Lite tråkigt tycker jag då det hade varit riktigt mysigt om det skulle bli vinter nu.

Jag har funderat och tänkt och jag har en stor lust att åka ut till dig och konfrontera dig med frågor som: Vet du vad du gjort, varför är det så här och försöker du ens göra saker bättre?
Jag lär inte få något svar men dessa frågor cirkulerar runt i huvudet på mig ändå.

 

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0