Onsdag. - 4 november 2009!

Hej och god morgon!

Imorse tog jag mig en sovmorgon. Jag klev inte upp förrän 9 och det var så skönt att ligga där under mitt varma täcke. Idag mår jag inte toppen. Jag har riktigt ont i magen och känner mig yr. Tur att det inte är så många dagar till helg nu.

Igår när jag kom hem efter jobbet slängde jag i mig lite mat sedan gjorde jag mig klar för sängen. Då jag kom in i sovrummet låg Mathias under mitt täcke på min sida av sängen. Han var snäll och värmde mitt täcke. Jag förstog inte det först för ingen brukar värma mitt täcke. Denna kväll gjorde Mathias det och jag är tacksam då jag är så frusen.

Nu blir det jobb 10,30-19,30
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0