Onsdag. - 11 november 2009!

Imorse tog jag mig en riktig sovmorgon. Jag sov till 9,30. Så skönt att sova ut.
Jag planerade först att kliva upp med Mathias i morse men jag klarade inte av det. Inte för att jag inte orkade kliva upp utan för att jag inte klarar av att se då han åker. Speciellt inte idag då han far till Skåne och inte kommer hem förrän söndag.

Han har redan åkt då jag kommer hem från jobbet och jag känner redan nu hur tungt det är. Igårkväll låg jag och grät. Så jobbigt är det att han åker.

Jag hoppas de får roligt nere i Skåne i alla fall. Om man bortser från begravningen så kommer dem nog ha det också :)

Ser inte framemot denna kommande jobbhelg överhuvudtaget men det får gå ändå.
Imorgon är jag ledig sedan startar mina sex dagar i rad.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0