Nyduschad!

Nyduschad och invirad i handduk. Mys!

Jag kan inte riktigt förstå att dte är torsdag. Jag hade tisdag igår av någon konstig anledning. Skönt att det är torsdag i alla fall. Det är bara jobb idag och imorgon sedan är det helg.

Jag har beslutsångest över helgen. Det var meningen att Camilla skulle firas på fredagen och jag bestämde då lite smått med Terese på lördagen men nu är det ändrat. Jag känner mig dum mot Camilla om jag inte kommer till henne men samtidigt känns det fel att strunta i Terese då vi pratat om att vi skall hitta på något. Jag blir tokig på sådant här.

Jag planerar gärna och just därför förstörs mina planer då det ändras dagar hit och dit.

Aja, får se hurjag gör. Skall försöka få ur Mathias ikväll hur det blir för hani helgen.

Nu skall jag ta och klä på mig innan Mathias ringer.'

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0