Nu är jag på jobbet!

Då var man på jobbet då. Inloggad och klar.

Det var så mysigt att gå till jobbet idag. Det snöade stora flingor och alla såg så glada ut.

Mathias ringde nyss och det kändes så bra att prata med honom. Han drack whiskey igår så ni kanske kan tänka er hur konstig röst han hade. Han lät så rolig. De ska nu bege sig till hans morfar Kenneth. De bara reser runt och har sig där nere. De verkar inte ha en lugn stund men det är säkert roligt.

Ikväll skall jag vara med Kalazo. Får se vad vi hittar på. Ska gå bort till Pernilla med hennes rentvättade kläder i alla fall för dom står fortfarande kvar hos mig.

NU skall jag anteckna näst nästa veckas schema.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0