Nu är det snart dags!

Nu är det snart dags att bege sig ut i det dystra vädret. Ut i rusket och in bland massa folk. Det är så det ska vara i mitten på november. Folk skall börja gå som tokiga inför jul. Nu kommer det säkert vara rätt tomt på folk bara för att jag är förberedd på att det skall vara massor.

Jag ser framemot julen trots att jag inte vet hur det blir. Har jag jobb? Om jag har, hur gör vi då? Om inte, vart ska vi vara? Fara som skottspolar till alla ställen? Vara hemma i lugnet?
Jag har inte den blekaste men det känns som att alla vill att man skall komma och jag vill inte göra någon besviken. Jag kanske borde klona mig? Vi kanske borde klona oss?

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Agge

Lika bra å fira hemma bara ni två då kanske, blir de inge gnäll från nått håll å alla blir nöjda å glada :P

2009-11-18 @ 23:05:40
URL: http://anyelica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0