Myskväll med idol blev det!

Sitter hemma nermyst i soffan nu framför idol med en skål stjärnor och några skumtomtar.

Efter jobbet stog Pernilla och Lotta utanför och väntade på mig. Vi gick ner på hemköp där vi var ett bra tag. Vi tog alla tre bussen. Jag klev av vid mig och de for vidare mot Pernilla.

Ikväll på idol är dom faktiskt riktigt urkassa. De har valt helt fel låtar. Dock hinner det vända då klockan inte är så mycket så det är några låtar till.

Min telefon lyser hela tiden. Den ska ju slockna efter visst många sekunder men det vill den inte.

Nej, nu blir det till att fortsätta se på idol och hoppas på att Mathias ringer snart.


My love ♥

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: olatidman

ellerhur! blir det en lugn helg?

2009-11-13 @ 21:21:11
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: olatidman

härligt!

2009-11-13 @ 21:49:24
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0