Mörkret har fallit!

Nej, men vet ni vad?

Jag slutar om lite mer än 1h 30 min. Då skall jag promenera bort till Claes Ohlsson och hämta bilen. Ja, jag tog bilen idag då jag var ut till Njurunda innan jag började och det blev toppen för då behöver inte Mathias masa sig upp från den sköna soffan eller dundermysiga sängen för att hämta en mörkrädd flickvän som får för sig att någon följer efter henne. Denna kväll kan hon ta hand om sig själv och Mathias kan andas ut.

Frågan är dock hur det skall gå medans jag promenerar bort till bilen. Äh, Mathias får sitta nermyst var han nu sitter och prata med mig. Det ställer han nog upp på då han är så snäll ♥

Förresten så svarar inte han nu. Har försökt ringt sedan 15 över.
Jag ringde honom på min lunch, precis innan mitt tidigare inlägg. Han frågade om jag kunde ringa då jag fick rast 20,15. Ja, visst tyckte jag om han inte var upptagen. Jag sa detta med fel ton så vi blev lite tjuriga på varandra då han menar att han visst har tid och att jag inte ska använda det där tonfallet. Hade han nu tid? Knappt, han hade tid då jag hade två min kvar av rasten. Det gör inget dock för jag älskar honom ändå ♥

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0