Mathias present på väg!

Igår fick jag ett mail. Det var en bekräftelse på Mathias present. Den är på väg och verkar inte bli försenad. Jag har varit in på sidan jag beställt den från flera gånger då de skjuter fram datumet hela tiden men nu skall den vara på väg. Toppen!

Just nu har jag min sista rast. Det känns som att den här dagen aldrig tar slut. Jag förstår inte varför den skall gå så segt. Känns som att jag suttit i dagar.
Det är min sjunde dag idag så jag är helt slut i skallen också. Jag förstår inte varför man får schema så man jobbar sju dagar i rad. Dåligt tycker jag.

Kallt är det också. Sitter här med min filt i fleece men inte hjälper den inte.

Ja, jag vet att jag klagar och surar men det är ingen bra dag idag.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0