Måndag. - 30 november 2009!

Hej och godmorgon!

Denna helg har inte bestått av ett enda blogginlägg och ärligt har jag bara struntat i det.
Jag skriver min blogg för mig och mina familj/vänner men då statistiken höjs vill man automatiskt skriva mera så de stannar kvar. Jag vill inte vara sådan och vill inte ha det så.

Jag har hellre 10 läsare som bryr sig om vad jag skriver.

Helgen har varit undebar. Efter jobbet i fredags for jag, Mathias, Terese och Madde ut och hämtade Sasha. Mathias begav sig till Granloholm och vi andra tre tog en prommis med Sasha och spelade MarioKart innan det var dags för Madde att bege sig hemåt. Terese och jag fortsatte att roa oss med MarioKart innan det blev sängen.

På lördagen började vi dagen med en lång promenad med Sasha. Efter den for vi och lämnade Sasha hos Vilai innan vi begav oss vidare ut till Birsta.

Hem och lagade middag, fläskfilé, kroketter och beasås. Mums!
Mathias spenderade kvällen hos Camilla som firade sin 20-årsdag. Hämtade honom i Gångviken vid 3,30.
Terese och jag hade en mysig hemmakväll.

Igår for vi ut till mamma på adventsfika. Faktiskt riktigt mysigt. Mormor och Morfar var där också.
På hemvägen svängde vi in till pappa. Roligt att träffa honom! :)

Nu blir det jobb 9,30-18 och efter det blir det stan med Pernilla.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: majsan

Vilken härlig helg du haft! kram

2009-11-30 @ 10:25:24
URL: http://majdaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0