Måndag. - 16 november 2009!

Godmorgon!

Idag är jag så sjukt trött!

Igår efter jiobbet for jag till Granloholm och hämtade upp Madde. Vi fortsatte ut till Ica Maxi. Jag handlade lite granna sedan lämnade jag av Madde i Granloholm igen och for hem. GPS:en hade sagt att Mathias skulle komma hem 22,15 men med rallykalle som familj så förstog jag att det inte riktigt skulle stämma. Mycket riktigt så var han hemma tidigare. Han var hemma 21,45.

Jag hann inte mer än att packa upp varorna, duscha och tända ljus innan han klev innanför dörren. Jag som tänkte fixa och göra det fint men jag han liksom inte. Han blev nöjd ändå verkade det som. Vi kollade på Paradise Hotel och efter det så blev det sängen.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0