Lugn kväll ikväll!

Ikväll blir det till att vara hemma och ta det lugnt. Ska faktiskt bli rätt skönt men jag vet att jag kommer sitta uttråkad av att inte göra någonting speciellt. Samtidigt kanske det är dags att lära sig att vara ensam, jag är ju trots allt 20 år.

Jag skall promenera bort till Pernilla i alla fall med hennes rena kläder och efter det blir det nog coop. Nacksta runt blir det på köpet.

Idag fick jag en reflex av Marcus som han fått av någon på stan. En tiger med rosett på skallen och kjol. Perfekt tyckte jag då det är mörkt då jag går hem.

Nu är det inte långt kvar tills jag slutar.

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: olatidman

en hemmakväll är aldrig fel:)

2009-11-13 @ 17:08:49
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0