Kvällen!

Efter jobbat begav jag mig ner på Ica Esplanad och handlade lite. Då jag var klar där ringde jag till pappa och vi pratade i 53 minuter. Skönt att prata om allt och ingenting.

Då vi pratat klart så gick jag ner till pizzan och hämtade mat sedan bänkade jag mig framför idol.

Jag har hört att folk tycker att idol-Erik är riktigt duktig men jag trodde aldrig att han var så duktig. Helt sjukt! Han åker då inte ut ikväll, det kan jag säga på en gång. Asduktig kille!

Nu ska jag fara upp till Granloholm och hämta Pernilla och Terese. Vet inte om jag tar hit dem eller om jag skjutsar hem dem till Pernilla. Vet inte om jag orkar umgås. Otrevlig som jag är. Aja, vi får se hur det blir.

Granloholm nästa!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0