Journalist kanske?

Sitter just nu inne på mittuniversitetets hemsida och kikar på program. Jag vill inte gå någon enstaka kurs utan jag vill gå ett program så jag blir klar sedan.

Jag har suttit inne på hemsidan ett bra tag och nu hittade jag ett program som verkar intressant; Journalistprogrammet.
Jag tror att det skulle vara både intressant och roligt. Inte säkert att jag tycker att det verkar lika intressant imorgon då jag hade funderingar över att plugga till polis igår.

Jag vet inte om något av dessa skulle passa mig över huvudtaget. Det jag egentligen vill göra är en förändring. Inte bara en förändring i mitt liv utan en förändring, allmänt.

Jag behöver tips och råd. Jag vet inte hur jag vill göra.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0