Jag vill skriva men vet inte vad!

Jag vill så gärna skriva och jag behöver skriva av mig. Dock har jag inte den blekaste vad jag ska skriva om. Mitt liv är inte direkt händelserikt just nu. Det är inte så mycket som händer och det kommer det nog inte göra på ett bra tag.

Det är tisdag och jag längtar till helg. Jag vill ha helg nu. Jag vill inte jobba kvällspass och jag vill ha ett vettigt jobb eller komma på vad jag vill plugga till och bli antagen där.  Jag vill inte prata med dessa kunder. Jag har tröttnat på dem. Jag vill att vintern skall komma någon gång och jag vill ha massvis med pengar så jag kan leva precis som jag vill trots att jag har mindre än en månad kvar tills jag slutar här. Jag vill kunna lägga ner massor av både tid och pengar på julklappar.

Ett tjockt stycke med onödig info.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0