Gårdagens händelser och dagens planer!

Igår efter jobbet gick jag ner till Ica Esplanad och handlade lite. Pratade lite med Madde i telefon.
Ringde sedan upp Pernilla som jag pratade med i stort sett hels tiden tills Mathias kom hem strax innan 21.

Eeftr att Mathias kom hem blev det till att nörda lite dator innan vi gick och lade oss.

Ikväll efter jobbet skall jag möta upp Madde och Pernilla för en pizza. Får se vad som händer efteråt. Kanske Pernilla hakar på hem eller hur hon gör.

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ja tack för hjälpen.. Det är väl några små grejjer kvar som skulle behöva fixas till lite så det får du gärna hjälpa mig med någon dag ;> <3<3

2009-11-25 @ 16:53:18
URL: http://tildaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0