Gårdagen med Vilai!

Igår efter jobbet hämtade Mathias mig. Vi for ut till Ica Maxi och köpte dricka sedan skjutsade han ut mig till Vilai. Jag blev bjuden på middag; kyckling, gräddsås och ris. Så enormt gott! Vilai är riktigt duktig på att laga mat.

Efter maten blev det en hel del prat om allt mellan himmel och jord. Strax efter 20 bestämde vi oss för att ta ut Sasha en sväng. 21,30 kom vi tillbaka så en liten sväng blev det inte men det var skönt och tiden bara sprang iväg. Då vi kom tillbaka fick jag prova en massa kläder. Vilai rensade garderoben och jag fick med mig en proppfull ica-kasse hem med fina kläder.

Vid 23 kom Mathias och hämtade mig. Det blev till att krypa ner under täcket nästan på en gång. Massa mysprat innan vi somnade.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0