Lunchrast!

Om fyra timmar så lämnar Mathias Sundsvall och om fem timmar slutar jag för dagen.

Ikväll efter jobbet skall jag bege mig bort till Pernilla och hämta hennes smutstvätt då vi skall tvätta imorgon. Eller jag blir det då det fanns sämst tvättider. Men det går bra ändå.

Igårkväll lyxade Mathias och jag på lite granna efter som han far idag. Vi lyxade på med chips och dip och med pizza. Till de såg vi de tre nyaste one tree hill avsnitten. Andra avsnittet handlade om läskiga saker så jag satt ihop kurad så tätt intill Mathias jag kunde. Mysigt var det i alla fall.

Det jobbigaste med det här jobbet är när kunder ringer in och är arga eller ledsna. För även om jag inte borde så bryr jag mig. Helt fel jobb för mig och det visade ju sig för mig och för mina kollegor.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0