Detta är hemskt!

Detta är så hemskt. Jag sitter här och skakar nu. Helst av allt vill jag gå hem nu men får inte då det inte är någon nära släkting till mig.

Var nyss på ett möte som varade i 1 h 30 min. Under det mötet fick jag ett flertal sms. Detta är hemskt och jag förstår inte hur det kan gå så fort. Du är ändå rätt ung. du har egentligen flera år kvar. Livet är så orättvist!


Ikväll far Mathias till Falun så det blir bara Terese och jag hemma. Eller ja, Terese, jag och Sasha. Jag skall vara hundvakt ikväll och på söndag. Ska faktiskt bli riktigt roligt.

På söndag blir det ju adventsfika hos mamma och då skall Sasha följa med. det ska bli så roligt för mina gogummor kommer springa och leka precis som dom gjorde sommaren förra året. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran också så det blir lite bilder.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0