Då var det snart slut på denna dag!

Jag vet att klockan inte är speciellt mycket för att vara fredag men jag är trött och har inte så mycket för mig.

Jag knäppte igång Twilight men orkar inte se hela. Jag kan den ju utantill så jag vet minsta lilla detalj som händer. Visste ni att när Bella och Edward sitter på restaurangen, att det ligger ett cluedo bakom Edward? De ni ;)

Jag har suttit och fixat i mina bildmappar och döpt om så de är lättare att hitta och så. Det är så mycket men det blir bra då det äntligen är klart.

Jag saknar att ha hund. Jag vet att jag inte kan ha någon men jag är uppväxt med hund. Vi har nästintill alltid haft en hund förutom någon kort period som bestod av någon månad. Det är så tomt. Tänkte lägga ut en bild på en utav de hundar vi haft.



Detta är den fränaste vi har haft. Sara. Du kunde i stort sett göra vad du ville med henne, hon ställer upp på allt. Jag vet inte hur länge hon satt med mina solbrillor på sig. Hon slapp ju få solen i ögonen ;)


Med det säger jag godnatt!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0