Torsdag. - 7 maj 2009; kvällsbloggaren!

God kväll allesammans! Sitter här och är nöjd över livet. Det är inte så mycket speciellt som har hänt men jag är nöjd ändå. Känns skönt att vara tillbaka. Har känt mig som en zombie länge nu, gråter och skäller hela tiden. Jag tror att allt börjar lägga sig nu, vilket är bra så jag kan bli mig själv igen. Saknar den glada jag. Tycker inte om att vara elak, det är inte jag. Eller elak är jag väl på mitt lilla vis men inte på humöret.

Sitter här nu på jobbet. Bara jag och Magnus här i "vårat" rum. Brukar väl vara en 13 st i vanliga fall men resten är väl hemma och sussar eller latar sig framför tv:n. Svårt att tänka mig att någon av de andra gör något vettigt. För det hade inte jag gjort om jag vart hemma, eller i Matfors. Jag är ingen vettig människa helt enkelt.

Nu är rasten snart slut och det är dags att ta tjuren i hornen så man är beredd om man får förbannade kunder.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0