Torsdag. - 28 maj 2009; Lunch!

Vad jag verkligen njuter av att må bra. Det känns som att livet leker. Hoppas det håller i sig!

Tur att jag har världens bästa pojkvän/fästman/sambo. Trots att jag hade bilen igår får jag ha den idag. Du är bäst! <3
Något jag tycker är rätt häftigt är att vi håller ihop. Vi har trots allt vart tillsammans i drygt 2 år 4 månader. Så mycket tvister och sådant har det inte vart heller. Sköönt! Men vet ni, mycket längre blir det. Han är mitt liv.

Kalazo, jag tycker du ska börja blogga igen. Det är roligt att läsa din blogg men det börjar bli lite jobbigt att läsa samma inlägg om och om igen för att du ska vara så tjurig och inte blogga. Kom igen sis! :)

Som sagt, idag blir det Birsta. Vi ska poppa sönder våran skiva.

Slutar om lite drygt 3 timmar. dagen har gått fort.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Kalazo

Haha, jag får väl försöka börja då för din skull, ska skriva ett nu. ;)

2009-05-29 @ 10:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0