Torsdag. - 21 maj 2009; Babe!

Vill börja med att be om ursäkt för mitt förra inlägg.

Sitter på jobbet nu. Fick ta bilen idag. Tack Babe, då slipper jag gå hem från stan. Det är aldrig mysigt. Mathias åkte inte till Gnarp idag, han åker imorgon i stället. Snällt av honom tycker jag då vi han mysa på innan jag började.

Det är rätt konstigt, vi bor tillsammans men vi träffas typ aldrig. Vi sover tillsammans, det gör vi, men umgås typ aldrig på dagarna. Vi jobbar båda på dagarna, sedan är det annat som kommer upp. Ska inte han iväg någonstans så ska jag. Men idag blev det en Johanna-och-Mathias-dag. Välbehövligt!

Som sagt, imorgon far Mathias till Gnarp då han är ledig då också. Och Pernilla åker från Gnarp och in till stan. Lite Qualitytime med henne också. Var länge sedan vi hittade på något bara hon och jag. Får se vad vi hittar på. Imorgon lär det bli film/tv och gotta. På lördag blir det stan och mot kvällningen då kanske vi åker till Gnarp. Buss dock, men mig gör det inget då jag är en av de få som faktiskt tycker om att åka buss. Jag måste vara korkad.

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: kim

haha tack vad gulligt sagt :) och jag tycker också om att åka buss förresten, det är myyys :P

2009-05-21 @ 21:15:51
URL: http://letsrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0