Söndag. - 31 maj; Morsdag!

Nu har helgen vart sådär bra igen. Riktigt bra känns det.

Fredag. Då var det till att bege sig till Nette, hade det riktigt roligt där. Massa roligt folk. Sedan blev det utgång. Jag gick ner med Paulina. Det var väl roligt på sitt sätt men det var någon incident där som jag absolut inte tyckte om, inte ens lite, Var in på o´learys, vände vid garderoben då jag fick glassplitter över fötterna för attt någon tappade ett glas rätt framför mina fötter.. Satte mig utanför med Suokko och väntade på Mathias. Vi gick sedan vidare mot bk där vi träffade på Kim och Isa. De var sedan snälla och skjutsade hem mig och Mathias.

Lördag. Kicki kom förbi och hämtade mig. Vi for ut till Birsta och tittade lite, Hittade ett par till jeansshorts som jag var tvungen att köpa. Satt oss och tog en fika, glass, på uteserveringen på charm. Mysigt men vaarmt! Satt där ett tag och begav oss sedan ner på blomsterlandet, skopunkten, expert och ica maxi. Inhandlade pumps till Cattis och Larsas bröllop, endast 49 kr betalade jag för dem, vita. Då vi var in på expert hittade vi toastgärnet som vi letat efter så köpte det.
Sedan var Kicki snäll och skjutsade hem mig.

Madde kom hit en sväng igår och åt sedan skjutsade jag in henne till stan då hon skulle möta upp med en kompis. Jag kläde på mig bikinin och satte mig ute på balkongen. När det sedan var dags att bege sig så var det till att klä på sig svarta kläder då vi skulle till laserhallen. Tre spel vart det och sedan bubbelpool. Hur roligt som helst och hur svettigt som helst. Måste göras om. Vi var Mathias, jag, Alex, Jacqueline, Perming, Robin, Fredrik och Linda. Två till ett tag men de fegade ur hela tiden. Perming som fixat det hela.
Begav oss ner till stan, bk en sväng, tråkigt där så vi gick på kebabcity och käkade sedan fick vi skjuts hem

Idag är det morsdag och Mathias vill at vi åker till Kungsnäs och hälsar på och grattar hans mamma. Jag känner inte att jag behöver förlja med för hon är inte min mamma. Jag har ingen chans idag att gratta min mer än i telefonen så ser inte meningen med att gratta Mathias mamma. Det blir som elakt mot mamma på något vis.
Grattis på morsdagen mamma!

Senare blir det till att ringa Kalazo.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0