Söndag. - 17 maj 2009!

Hej! Nu var det söndag och sista dagen på denna vecka. Sitter på jobbet nu. Känns rätt bra att vara tillbaka då jag vart sjuk fredag och lördag. Är dock inte så pigg idag heller men jobba måste man. Har ju kortdag så kan lika gärna kämpa då jag inte är döende.

Helgen har vart rätt bra ändå trots magvärk, yrsel och allt vad det nu vart. Följde med Mathias ut till Gnarp på fredagskvällen. Satt som en fågelholk vi köksbordet. Var fotograf då det var femkamp för Mathildas gäster som var där och firade henne. Hem och bara sov, sov och sov.

Lördagen kom Madde och Pernilla förbi och höll mig lite sällskap. Var hos Madde på eftermiddagen. Kicki hämtade mig på kvällen då vi skulle kolla på film hos Petter.

Inte gjort många knop. Men då gårdagen gick bra blev det jobb idag. Gnälligt inlägg eller så men men ;)
Nu blir det nya friska tag!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0