Måndag. - 4 maj 2009!

Hellu! Måndag och ny vecka. Känns seriöst inget vidare att vara tilbaka på jobbet efter denna lediga helg. Tror att vädret har en hel del med det att göra. Hade velat legat hemma i soffan eller farit ut till Kicki i Matfors. Men det kommer dagar till det + att det inte är så pinigt att jobba idag då jag jobbar 16-20, sköönt!

Igår vid 14 for Mathias och jag til Gnarp. Jag skulle reda upp lite saker med mamma och pappa och en del blev väl utrett. Träffade Ellen, govovven och June. Fem månaders-valpen som är hemma hos mamma nu. Den krabaten ska bli tjänstehund så hon kommer bo där i ett år kanske. Vilket fall, tog en liten prommis med Ellen och hon drog om kull mig. Det har hon aldrig gjort förrut. Hamnade i chock. Hon har tydligen börjat jaga katter. Ingen förvarning utan rakt på direkt.

Mathias hämtade mig då det var dags för middag i Åckne. Var lite ute i garaget och kollade på nrä Mathias och Mogge fipplade med bilen. Satt inne med Carina och kollade på wipeout. Skönt med en myssöndag efter denna händelserika helg.

Imorse klev jag upp ur sängen strax innan 8,30. Kicki och jag skulle fara ut till Birsta och kolla telefoner. Riktigt trevligt som vanligt. Var ute strax innan de öppnade. Jag och Kicki var för tidig, inte ofta, haha. For runt lite här och var, blev bjuden på mat. Försökte vara envisare än Kicki men det är bra svårt. Vidare mot elteknik och ad bildelar. Kicki skjutsade hem mig och då blev det dags för laddning för jobb.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0