Måndag. - 25 maj 2009!

God morgon! Då var det en ny vecka. Känner mig rätt laddad och riktigt glad. Haft en riktigt rolig helg. Som ni vet kom Pernilla upp från Gnarp och sov hos oss fredag-söndag. Fredagkväll blev det till att sitta och prata med och skratta åt Mathias och Viktor. När de sedan begav sig mot staden så knäppte vi igång the fast and the furious. Alltid lika bra. Gick sedan och lade oss. Mathias ringde och väckte mig och frågade om vi ville hämta dom i stan och skjutsa hem Viktor.
Visst tänkte jag, klev upp, väckte Pernilla, sedan for vi in mot stan. Skjutsade hem den pussglade Viktor, sedan hem och sova.

Klev upp strax innan 12 på lördagen. Duschade klädde på mig myskläder. Sedan blev det till att bege sig in mort stan, jag och Pernilla. Jag köpte så klart något, skor. Ovanligt att jag kommer hem med något ;) Efter stan for vi till Max, käkade. Sedan hem och latade oss. Jag tvättade sängkläder, Pernilla hjälpte till. Alex och Jacqueline kom förbi. Mathias, jag och Pernilla for ut med dem till Birsta och bilträffen. Träffade Agge och Bettan där, även Linus och Martin och Fredrik och Linda. Massa känt folk. Var där ett bra tag sedan vart det käk på donken, och glass! Fraktarna sedan hem och sova.

Klev upp vid 12, satte mig inne med Pernilla framför tv:n. Mathias  klev upp vid 9 då han skulle fara till Västerås och hämta båtmotor. Hade en riktig latisdag. Satt ute på balkongen i solen och hade oss. Begav oss in till stan vid 16 då Pernillas buss till Gnarp gick vid 17,05. Lillebror Tomas skulle också med bussen. Kollade så att de kom med bussen sedan började jag stapetsera hemåt.

Mötte Madde på vägen. Pratade lite med henne sedan var det till att promenera hemåt med min skavsår.
Väl hemma bokade jag tvätttid och tvättade hela kvällen lång. Satt framför tv:n och städade i sovrummet. Mathias kom hem, massa mys sedan sova :)

Imorse vaknade jag av Mathias väckarklocka, både han och jag somnade om. Vaknade 6,24 utan väckarklockan. Sötnos hade glömt slagit på snooze. Det var bara att kliva upp för honom. Jag börjar inte förrän nu så jag skulle kliva upp 8,15. Somnade inte om efter att Mathias gick så låg där och drog mig. Dags att börja ta samtal.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0