Måndag. - 18 maj 2009!

God morgon alla glada! Solen skiner och det är varmt och mysigt. Första dagen det här året som jag inte har en varmare tröja under jackan. Hade bara velat sitta ute i solen och bara varit men idag är det jobb och idag gör det mig faktiskt ingenting. Mår bra och är glad idag.

Igår efter jobbet begav jag mig hem, poade på. Mathias kom hem. Satt och kollade lite på bilar + att jag sprang runt som en tok och städade. Fick ett ryck igår nämligen, det blev fint. Det är inte färdigstädat ännu dock.
Mathias och jag for iväg och pantade. Sedan blev det basket. Faktiskt rätt kul, synd att jag ska vara så tjurig.

Idag efter jobbet blir det till att träna. Ska bli skönt, det var länge sedan nu. Ska även ringa Kalazo då vi ska prata om imorgon. Får se vad vi hittar på imorgon :)
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0