Fredag. - 29 maj 2009!

Ja, hörrni. Då var det fredag. Nu närmar sig helgen. Vad skönt det ska bli med helg.

Idag blir det först jobb 9-18, sedan blir det till att bege sig hemåt för att duscha och klä om, sedan bege sig mot Nette. Ser faktiskt framemot kvällen.

Igår mötte jag upp med Kalazo efter jobbet, vi gick hem till mig för att hämta bilen. For ut till Birsta och Birsta City. Jag köpte två par shorts, ett par jeansshorts och ett par längre. For ner på Ica Maxi och handlade, mötte på Vilai. Kalazo följde med hem till mig sedan och gjorde varma mackor. Mathias och jag skjutsade henne hem till Martin sedan. Så nu har vi träffat honom och hans hund Vera :)
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0